اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه بندر دیر:

در مقابل ترویج بی بند و باری ساکت نمی‌نشینیم

امام جمعه بندر دیر گفت:مسؤولین بدانند که اگر به نام نشاط بخواهند هرزگی و بی بند و باری را رواج دهند ما ساکت نخواهیم نشست.

در مقابل ترویج بی بند و باری  ساکت نمی‌نشینیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک سال نو و با بیان اینکه بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از عدم مدیریت صحیح مسؤولان است.اظهار داشت: در بحث کالاهایی مانند پیاز و سیب زمینی کمبودی وجود ندارد اما وقتی مدیریت درست نیست مردم نمی‌توانند مایحتاج خود را  تهیه کنند که مسؤولان نسبت به این قضایا بی‌تفاوت نباشند و مسئله تنظیم بازار را به جد پیگیری کنند.

امام جمعه بندر دیر واردات بی رویه  را سم کشنده و مهلکی برای تولید داخلی خواند و افزود: اگر می‌خواهیم تولید ملی رونق بگیرد باید از خارجی‌ها قطع امید کنیم و با بها دادن به کالاهای ایرانی و جلوگیری از واردات بی‌رویه در راستای شعار سال قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه باید از تهدیدها فرصت‌سازی کنیم و این شدنی است، عنوان کرد:  دشمنان به دنبال تضعیف اعتقادات جوانان و اراده ملت هستند که باید هوشیار باشیم تحت تأثیر تبلیغات دشمن واقع نشویم البته در داخل هم نباید زمینه‌ای برای تأثیرگذاری دشمن فراهم شود.

حسینی  گفت:ما زحمت می‌کشیم برنامه اعتکاف را دنبال می‌کنیم اما می‌بینیم در کنار ساحل عده‌ای بی‌مجوز و با مجوز بساط نی‌انبان و رقص و پای‌کوبی راه می‌اندازند و محیط و فضای معنوی جامعه را آلوده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مشکلات مردم پول ندارند اما برای این برنامه‌ها خوب هزینه می‌کنند، ادامه داد: برخی در این شهرستان به دنبال ایجاد دو قطبی هستند تا بگویند افرادی با شادی و نشاط مردم مشکل دارند و احیانا کسی بلند شود و برود این برنامه‌ها را بهم بزند و بعد هم داد و فریاد کنند که عده‌ای خودسر و قانون‌شکن به برنامه‌ای که ما مجوز دادیم حمله کردند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه شما همه‌تان یکی هستید و اداره ارشاد مال خودتان است و مجوز می‌دهید و خودتان هم  پای این برنامه‌ها می‌نشینید خاطرنشان کرد: ما در دام این افرادی که  می‌خواهند با تار و تنبور مشکلات مردم و صف‌های طویل را به حاشیه ببرند و از طرفی برای انتخابات آینده جوانان را سرگرم کنند و با دو قطبی‌سازی  بگویند که این‌ها مقابل شما هستند و با نی‌انبان  مخالفند و به ما رأی دهید، نخواهیم گذاشت به اهداف خود برسند.

وی با اعلام اینکه ما مسئله شرعی را بیان می‌کنیم و این برنامه‌ها با نظام اسلامی سازگار نیست، عنوان کرد: اول از صدا و سیمای بوشهر بگویم که از صبح تا شب در جریان سفر رئیس‌جمهور می‌زد و در جریان مراسم استقبال رئیس جمهور هم که کلیپش پخش و موجب شرمندگی ما شد. به ما زنگ می‌زنند که این استان شماست  این شهرستان دیر و کنگان هست که این بساط دارند.

حسینی یاد‌آور شد: مسؤولین بدانند که اگر به نام نشاط بخواهند هرزگی و بی بند و باری را رواج دهند ما ساکت نخواهیم نشست. برنامه‌های شاد در چارچوب قانون و سازگار با ارزش‌های اسلامی برگزار کنید. رهبری بارها در این زمینه تذکر داده‌اند اما برخی گوششان بدهکار صحبت‌های رهبری نیست و از جایی دیگر خط می‌گیرند که ما نمی دانیم.

وی با تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها عنوان کرد: این بانوی بزرگوار را در عبادت و بندگی،شجاعت و شهامت و ولایت‌مداری الگوی خود قرار داریم . ایشان در حادثه کربلا با روشنگری‌ها و افشاگری‌ها و استقامت مثال زدنی  در کنار امام سجاد و اهلبیت تشت رسوایی یزیدیان را بر زمین زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول